Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
hmhm inga fröer kom med posten idag bara ett brevpostförskott där det står att jag får nytt sms när jag kan hämta jag skulle ju så i helgen ju hörde dom inte det eller??? hmhm jaja jag får väl ligga veckor efter er då
skulle ju ha samma tid hade jag ju tänkt så vi kunde visa våra små sötingar osv...äsch fast när man tänker efter så brukar ju mina första blomma lite väl tidigt...den 28 feb 1 år och den 3 mars ett annat
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 75
Medlem nr: 14 243
CITAT (malin72 @ 07-01-2011, 20:24)
hmhm inga fröer kom med posten idag bara ett brevpostförskott där det står att jag får nytt sms när jag kan hämta jag skulle ju så i helgen ju hörde dom inte det eller??? hmhm jaja jag får väl ligga veckor efter er då
skulle ju ha samma tid hade jag ju tänkt så vi kunde visa våra små sötingar osv...äsch fast när man tänker efter så brukar ju mina första blomma lite väl tidigt...den 28 feb 1 år och den 3 mars ett annat
Jag kommer att vara lite sen i jämförelse jag också. Fröerna ligger redo, men jag har lovat mig själv att hålla mig till andra halvan av januari. Förra året sådde jag penséer 31 januari och det blev alldeles lagom enligt mina anteckningar. Men det kliar i fingrarna vill jag lova ...
Annars är det en tradition för mig att så det mesta alldeles för tidigt och sen står jag där med plantor som håller på att ta över huset när våren kommer. Sambon är inte helt förtjust och har redan börjat muttra, men det örat lyssnar jag inte på.