Hej Anma!
Jag har en WAD 3 så jag vet vad du pratar om med huvudvärk ,yrsel,armar som inte funkar uppåt och domnar bort, tappa saker från händerna ,ett huvud som jag inte håller rakt för jag har kompenserat det för att jag får så mycket värk i ena armen annnars, hörselnedfall...etc..listan kan göras lång på symtom. Jag har haft en krage i många år för vrider jag på huvudet åt ena hållet för mycket så svimmar jag. Jag skulle opereras en gång i världen och Umeå lovade att dom skulle göra detta, men efter en konferans om mig så ringde läkaren upp och talade om , att tyvärr så kunde dom inte göra denna operation eftersom jag hade för stor skada och eftersom dom blev tvungen att rensa i många kanaler så kunde dom inte garantera att jag skulle bli bättre...detta var under den tid jag var sängbunden och skadan var nygjord.( jag kunde inte vara uppe på över 2 månader) Jag har ramlat i en slalombacke. Sen så har jag fått smärtbehandling bl.a har jag fått tandläkarvätska insprutat i nacken i triggerpunkterna och detta hjälpte mig ungefär i 2-3 månader. Detta gjorde på operation men man var vaken. Tyvärr så utförs inte dessa behandlingar idag här uppe men samtidigt så har jag blivit bättre också och behöver inte dessa behandlingar i lika stor grad numera. Idag så är jag bättre men visst finns det dagar då man bara ligger...så jag förstår dig. Jag har också tanken på operation men , men...känns så himla ovisst ,för sämre vill jag inte bli.
--------------------
|