Alba,
Det jag menar är att jag har skrivit ett inlägg med min fråga/annat i en tråd och sedan när jag tittar efter om jag fått svar på det, så är mitt inlägg borta .... Har kollar detta, så att jag är säker på att det är rätt tråd och visst är det, men där min fråga finns, den finns inte, borttaget???
Visst är jag lite snurrig av min behandling i hypnos, men då jag sätter mig vid datorn så sover jag inte precis, utan försöker fungera som vanligt.
Dom inläggen i diskussion finns ju, så jag har inte gjort något fel, men samtidigt har jag varit på förökning och förkultiverins delen där jag stält mina frågor, som är borta.
Detta låter lite mysko, men jag tror inte att om det är borttaget, så ger dom sig inte till känna.
Min mening är inte att fastna och jaga efter dessa personer, men de är kunniga så råd har jag fått av den tidigare. Vill inte bli till besvär .....
Jag bara funderar över detta ..... kanske ingen ger mig något svar, men hade tvungen att kolla, för de frågorna var viktiga för mig. .....

... Fuchsian ....