Tack snälla,
Det var 2 frågor;
---- ang. sådd och sedan flytta dem ut. Jag var osäker om också pensér ska köldbehandla, eller ska jag ha dem grående inne? Har burit ut mina aklejor och violer idag. Sedan har jag nog gjort fel, för jag har lagt det vita, permit? något uppepå dessa sådder och endast duschat uppepå, men läste någonstans att de ska vattnas försiktigt runt om krukkanterna.
----Undrar om jag gjort fel? Jag har sparat av fröer så att om detta nu inte lyckas, så då kan jag så dom ute.
----Sedan undrade jag om Irene L fina foton och frågade om vilket bildprogram hon använder.
Jag är nog den stora boven i detta, kanske glömt att sända eller gjort annat. Som ni flesta vet, går jag i hypnosterapi för att "slipa bort kanter" som stör alla. Detta är mitt eget beslut och nu är min värld upp och ner, sover för mycket eller knappt något, men nu ser vi slutet på denna terapi och jag har förstått att varför jag reagerat som jag gjort. Oki oki .... ska lägga mig, men då förstår jag att det är jag som felat på något konstigt sätt. ..Fuchsian.... Ville bara veta, inte peka för det är nu som det är.
|