ojdå ja det är klart jag ska berätta! Igår var jag så lugn att jag sov bort hela eftermiddagen
Jag tycker ju själv att det är så roligt att se bilder på allt men det blir inga denna gång (är på jobbet)
Ja va har vi gjort handlat mest tror jag
*Pärlspont till väggar och tak (ska vitmålas)
*Golv
http://www.baseco.se/Default.asp?path=2284...mp;pageid=32878*Isolering
* en släpkärra mycker flitigt använd.Vi är nu stammissar på återvinningsstationen det kostar ingenting om man sorterar sina sopor! och på 2 byggföretag det ena ligger 2-3 mil bort de har fri hemkörning och jättebra service det andra 6km bort de tar 300kr för hemkörning och har sällan tid att visa eller hjälpa till!
* eldosor kablar mm
*element, rör i rör, bergvärmepanna
Men vi har sålt också Vedspisen som en nöjd "granne" kom och hämta
alla element kunde sålt fler!
elpannan det var ju den största chansningen men det gick! Kan bara rekommendera att tömma pannan om det är nån som tänkt flytta en sån det glömde vi

Ja inte jag men köparen och gubben
När vi rivit lite på toan kom vi på att tvättmaskinen får bo där under trappan.
Köket har ju vållat mest huvudbry.Vi har ju mest velat få till en bra planlösning och den som visat störst intresse säljer Sentenskök Electrolux vi har inte bestämt än men planen känns klar vi var där i torsdags och fixade till en del, vi satte väggskåp på vägg D eftersom vi vill ha bänkskåpen i linje med vedspisen bygger vi en blindvägg så överskåpen vilar på den då sticker de inte ut mer än c:a 15cm.Ska nog på nåt vis ordna så ni kan se skissen!

ps vi har sool +12.5