Flaxss,
Det du din mormor använde för sand för fåglarnas bur var den som jag själv hadde då jag hade mindre fåglar, undulater, för att de gick till burbotten och knaprade i sig det för deras matsmältning.
Denna goja behöver också liknande, men den är inblandad med vitt, antagligen något snäckskalsaktigt. Det är den blandningen som denna har.
Du fattade fel och jag skregv inte tillräckligt tydligt om storleken av sand/grus - grejen ----- och jag tar inte alls i så att jag spricker för jag behöver det inte längre ----- Har nu avslutat min hypnoterapi, vilket var smärtsamt, men den har gett mig så mycket och att det tar lite tid att smälta allt.
Min terapeut sa att dom flesta smiter när det blir så jobbigt att man håller på och slå sönder och samman den som gjorde en illa länge sedan under hypnosen. ----- de känslorna som jag fick inte visa då fick nu komma ut likt den lilla flickan som slogs för sitt liv, så betedde jag visst under hypnosen, själv minns man att man var där borta långt tillbaka i tiden, men att man agerar kroppsligt som en väderkvarn, vet man inte förrän efteråt.
Hon känner mig privat så hon visste att jag fegar mig inte ur som de flesta gör när det gör så ont! Så nu vet du vad jag har sysslat med 1½ månad och trots det orkade jag endast en gång i veckan och jag var dubbelt så länge under hypnos än de flesta orkar med, så hon körde hårt på mig och nu ska jag ta det piano och tänka efter ...... Mycket av mitt försvarsbehov har försvunnit och jag har upptäckt det rävspelet som hände med mig och jag bara kunde finna mig i det.
Nu är jag inte nån offer ..... de får nån annan vara.

....oki oki, ska mata hunden, så nog om detta. ...Fuchsian....
Redigerat av fuchsian: 16-02-2011, 17:24