CITAT (fuchsian @ 16-02-2011, 18:26)

Ja Flazss,
Det vet jag och jag gjorde vad jag kunde till denna trådskapare tills du började ifrågasätta mina inlägg. Du får vara hur piss off fortfarande på mig, men jag kommer inte i närheten av dina inlägg i fortsättningen.
Du förstår inte själv hur du behandlar andra.
Jag gjorde klart för trådskaparen att det var mitt sätt, men det är inga kungsord, utan det kommer säkert fler kunniga som ger råd, så då är det upp till trådskaparen som frågar om en sak att ta ställning till det.
Jag brydde mig inte om att du och andra gav sina råd, men att angripa mig personligen av en småsak, ska du låta bli! Trodde att du fattade läget, men det verkar inte så. Jag ville medla att jag är fortfarande sårbar och håller på att hämta mig, så då behöver jag inte hårklyverier om sandkorn. ..F...
ursäkta mig men jag har inte ifrågasatt några av dina inlägg här, förens när du själv skrev fin sand och i nästa grovsand. men det är ju bara småsaker blev bara lite konfunderad när man skriver helt olika saker. jag använder själv inte fin sand och då svarade du mig ganska olustigt ''snälla du och likande''.
jag vet inte vad du menar med kungsord jag har inte sagt emot dig, och jag har inte förbjudit dig att inte skriva nåt. ska jag vara ärlig så bryr jag mig mindre. jag är glad att det funkar för dig, och funkar det för någon annan så är det ju ännu bättre.
var jag har inte angripit dig personligen vad jag vet, men trådskaparen frågade fortfarande om bananplanta och inte och terapi. att du tar upp en sådan sak här det är inget jag förstår.
jag ber om ursäkt till trådskaparen, hoppas du har fått svar på dina frågor från oss här på odla (inkluderar fuchsian) jag för min del lämnar denna tråd så jag slipper mer svar från F. (och det finns fler som mår dåligt i livet och som varit utsatta för saker, jag ockås men jag skriver inte om det i varenda tråd). skriver man en egen tråd som handlar om det, ja då är det en helt annan skillnad men knappast i en växttråd för där ser jag inte att sånt hör hemma. om nu trådksparen inte frågat om det.
Redigerat av flaxss: 16-02-2011, 18:59