CITAT (Gunvor Nilsson @ 16-02-2003, 09:31)
1 - (Visst blir bilderna större - om man klickar på ordet "Visa" - inte på bilden!)
2 - (Stackars er med den översvämningen! Vilket jobb att återställa allt igen!)
3 - (Tack för titten! :))
1. ( Jo större men inte lika mycket som ni andras. Är de verkligen bara 100 kb och under eller blir de så för att det är digitalkamera
2, ( Jobbet med översvämningen gjorde ju andra. Byggfirma m.m. men det blev inte färdigt förän till julen.
Det som var värst, allt man fick kasta som t.ex. kassettband men många gamla låtar och minnen på. LP-skivorna som inte försäkringen täckte att rengöra. Det ni såg på bilden finns kvar men går inte att använda om man inte rengör ordentligt och det kostar pengar.
Det som retar mig mest är denna så kallade fullvärdesförsäkring man betalar för. Allt räknades ner till nästan inget och det vi måste köpa nytt blev ju en fördyring för oss fast vi inte orsakat skadan själva. (Semestern rök detta år. Tur att vi INTE hade åkt redan för då hade det blivit större skador. Som tur var ersatte kommunen oss för självrisken som var 10% av vad det hela kostade att renovera som blev 12500:-. Retar mig oxå på att vi var tvugna att över huvud taget betala självrisk när vi inte orsakat skadan. Grannen eldade upp sitt garage, halva köket och en bil för han svetsade inne i garaget, behövde "bara" betala 1000:- ur egen ficka.
3. Varsågod. Kommer mer blommor bara jag får mer plats av webbis