CITAT (*Stintan* @ 21-02-2011, 11:06)

Låter som om det är bäst att man håller sig borta från forumet så ni blir nöjda

känner samma sak, jag har svart f innan mycket i visa trådar där det ballat ur också. orsakerna av det irritation, försöka få f att förstå, ge tillbaka egen medicin ibland har det varit frågor där jag hjälpt f. det är så jag tyvärr fungerar och ett mönster som jag har hållit på sen första gången jag satte foten på ett forum är svårt att bryta. och tiden från tottes matte har jag svårt att släppa. kanske inte den bästa metoden, att ignorera har jag också svårt för (även om det nog i de flesta fall där det spårar ut bara ignorera, men det är knappast jag ensam om heller). även om det har funkat den sista tiden i de flesta fall att ignorera.
och detta är inte att bränna på mer eller att irritera andra, utan det är nog mitt egna sätt att hantera saker.
men jag är duktig att hålla mig borta från småprat så jag fortsätter med det till vis del i det mesta. den enda tråd jag är aktiv på småprat är vädertråden så jag får fortsätta med det, i den är ju f lugn, även om hon tydligen försökte få min uppmärksamhet med att skriva nåt om ficus.
lugnt och lugnt nu ser jag ju igen i vädertråden att f skriver en massa konstigt där säkert hälften av det inte är sant, men jag ska inte svara. och markus ja han vet ju vad som är sant och det är ju vi två så f kan ju försöka snirkla sig in så bäst hon kan och vill.
Redigerat av flaxss: 21-02-2011, 12:27