CITAT (*Stintan* @ 22-02-2011, 12:17)

Hände ju senast igår då "någon" anklagade vem det nu var riktat till för ha raderat delar av hennes inlägg. Då ångrade jag att jag av snällhet inte citerat det oredigerade inlägget.
det var jag som bad admin kolla det, trodde admin skulle skriva nåt i tråden, men jag fick ett mail tillbaka att han hade redigerat (som jag är tacksam för). men jag mådde riktigt illa av att läsa det som stod där skrivet av f. våld, incest -historier tycker jag inte ska förekomma här.
jag vet inte om det är sant det som f, skrev men tycker det är osmakligt hur hon kan skriva om det så lätt och frikostigt på forumet det är inte första gången hon tagit upp incest/våld.
och sådana inlägg kan jag inte bara titta förbi, jag mår dåligt av det. plus för dom det har hänt kanske det drar upp en massa minnen av att läsa sånt på forumet. det är ju inte direkt det man brukar läsa här.
och jag kommer inte kopiera in vad f skrev (det från odla är ju sparat med citat ur det f skrev). för det var nog det värsta inlägg jag läst på länge på odla.
men kanske det är f sätt att provocera och starta nått vad vet jag och få folk att må dåligt.
har hon dessa problem och mår så dåligt som hon säger ha/må, så förstår jag inte varför man är på detta forum.
Redigerat av flaxss: 22-02-2011, 13:08