CITAT (flaxss @ 22-02-2011, 13:17)

jo jag nämnde det också, att det är inte första gången det skrivits. men detta var nog en av de värsta jag läst på länge.
Medhåller att det är hemskt och ingen borde bli behandlad så under sin barndom. Detta var inte ens det värsta, men någon, inte du, tryckte på en knapp i mitt undermedvetna och då kom dessa bilder fram. Det finns ingen ursäkt för vad man har gjort mot ett barn, men det var mycket mer råare än jag skrev, ska du veta.
Ingen har rätt att döma den som gått igenom det. Ett barn är ju utan skuld för det och kan endast försöka att överleva, kom inte med moral till mig --- men gärna till dom som gjorde allt det, så är du på rätt spår.
I morgon ska vi försöka stänga ner dessa knappar igen hos min terapeut. Ingen risk att jag kommer ta upp detta mer, för jag blir själv spyfärdig samt är rädd att någon ta sig friheten att trycka igen på detta, så jag avgår till mina växter och väder för nu är det nog.
Det jag inte fattar att man blir ifrågasatt att ljuga ...... då är man inte vidare klok om någon gör så, endast den som fick gå igenom det, vet sanningen.
..f...