CITAT (Rihane @ 22-02-2011, 16:36)

Jag tror inte att det är mycket sanning som ligger bakom. Men för någon kan bitar av det som skrivs vara något som dom upplevt och då se någon som inte blir trodd, eller se det nerskrivet....
En fråga är att om någon mår riktigt dåligt tror du att hon mår bättre av att hitta på saker eller att hon inte kan må dåligt just för att hon hittar på saker?
(som du ser ägnar jag mig åt citerande och kommer fortsätta med det)
Ja det är fullt och fast möjligt att
någon kan ta illa vid sig av det som skrivs!
Om man mår dåligt och sen hittar på saker....(din första fråga)....ja jag vet inte...beror lite på tror jag.
Av erfarenhet vet jag att det finns de som gör så.....lite som att "jag har inga stooora problem men mår dåligt av dem så om jag förstorar dem så kanske någon lyssnar"!
Säger
inte att det är så, bara berättar om mina erfarenheter!!!
Att inte kunna må dåligt för att man hittar på saker....där är jag nog inte helt med är jag rädd.
Jag förstår inte din fundering riktigt...
Jag vill ogärna sitta här och prata om hur det kan vara eller vem som reagerar si eller så....(föll i fällan

och försvarar det med att jag finner människan och dess handlingar väldigt intressant men det kan man ta i en helt annan tråd)
Jag vill bara kunna välja det jag själv vill läsa.
Förvisso kan jag helt låta bli att läsa men jag bara funderade på om det finns något annat sätt!
Edit, åter igen...jag har inget emot citerandet jag önskar bara att jag själv ska kunna välja vilka citat jag vill läsa
Redigerat av Suz: 22-02-2011, 17:01