CITAT (Lady Hamilton @ 19-03-2011, 10:20)

Enligt det jag kan utläsa så har Impectas monter nummer 21:03 Och för att alla skall hitta rätt sida av montern så föreslår jag att vi träffas på den sida som gränsar mot 21:01" Trädgårdsfröet" Vad tror ni om den idén?
Mycket bra idé OM... jag hade mints vilken monter du hade föreslagit då jag stod där!!! Impectras monter var ju jätte lång i år, dom ligger mot en vägg och inte som tidigare år med flera sidor.
Nu när jag kom hem kolla jag vilken monter du föreslog, och där stod ju inte jag!!
Så jag träffa inga

.
I år har dom ju slopat B-hallen för dom byggt ut A-hallen. Jag upplevde mässan MYCKET mindre i år???? Jag tror det var för det var mindre med inspiration utställningar

, gångarna upplevde jag dock bredare och det var bra för förra året var det ju pest och pina att ta sig fram...
Jag var FULL-lastad med sättpotatis och en massa såbrätten, planeringslådor och chiliplantor då jag åkte hem

Vid en monter hade dom fyra kryddor för 100:- Men jag hitta inte tillbaka dit!!!! får se om jag hittar dom på lördag, för då åker jag tillbaka dit för att träffa er

Stora träffen kl 13,30