Jag har tre barnbarn 6 år 8 år och 1,5 år ,jag älskar mina barnbarn över allt och de två älsta kommer alltid på loven fast ofta en och en deras farmor och farfar bor bara några mil härifrån så vi brukar byta i mitten på veckan ,har man båda hinner man inte koncentrera sig på någon av dom för 6 åringen tar väldigt stor plats och pratar mycket

8 åringen är tystare och pyssligare,den lille på 1,5 har jag inte varit barnvakt åt än, sen vi flyttade träffar vi dom inte lika mycket så därför känner han sig inte lika trygg än hos oss.Men jag håller med att man blir väldigt trött tyvär !man önskade man hade mycket mer energi och ork,eftersom jag har mycket värk så kan jag vara lite "tråkig"på förmiddagen innan värktabletterna tagit skruv men sen brukar jag stimma med dom dansa sjunga göra grejer va ute med dom så de får åka skidor eller cykla bada eller vad det nu är,det som är bra är att de nu är så stora att de förstår att man har ont de brukar säga åt mig att vila och så lägger de på mig filten

så gulliga är dom.Nu har jag tyvär inte träffat dom sedan sportlovet efter som vi har haft influensan både gubben och jag.Men vad jag längtar efter dom nu det är så det gör ont i hjärtat

fördelen med barnbarn sägs

är att man lämnar tillbaks dom när man inte orkar mer ;)men så fort de åkt så blir det så tyst och man saknar dom redan.