CITAT (EKLO @ 27-03-2011, 09:31)

Kruxet är vad man har på fötterna tycker jag. Stora stövlar som man bara kan kliva i och ur under de svala årstiderna. Men i sommarvärmen? Fötterna blir så otroligt skitiga om man har typ foppatofflor, men samtidigt är de praktiska eftersom man kan spola av dojorna med fötterna i.
Det finns ju sådana där plasttofflor utan hål också. Och låga gummistövlar. Fast då kanske det borde heta gummiskor?

Vad har jag på mig då? Urblekta jeans som är fulla av fläckar från bl a olja och målarfärg vilket vittnar om att de varit med om många projekt! Så ser de ut när de precis snurrat runt i tvätt maskinen. Efter någon timme ute i trädgården är de ju så klart både bruna och gröna också...
När det är lite varmare har jag ett par jeans som är avklippta under knäet, perfekt för man har knäskyddet kvar liksom.
Är det 30 grader är det väl bikini (eller del där av

) som gäller för då ligger jag vid poolen!
MÅÅÅÅSTE man vattna el ngt får man väl dra på sig ett linne eller t-shirt där jag klippt bort halslinningen.
Garden Girls kläder är ju hur söta som helst! Men jag vet inte om jag har lust att lägga ned närmare en tusenlapp på det för jag skulle inte våga sätta ned knäna i marken då.
Då skulle jag nog bara sitta på en bänk vid landet och se fin ut medan jag tittar på det som växer! Ogräset, bland annat...