Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hur döda ett träd?, Tyvärr står en 7 meters ask i tujahäcken
          grönskägg
          Inlägg 28-09-2004, 21:44
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 16
          Medlem nr: 2 664

Förr eller senare måste den bort,och idag sågade jag ner den.Jag vet att den kommer att skjuta en massa skott nästa år.Kan någon som vet tala om hur jag ska få bort den...alltså utan att gräva upp rotsystemet.Kan jag täcka över den och nöta ut den genom att ta bort alla skott tex? unsure.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Cilla
          Inlägg 30-09-2004, 11:14
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9 115
          Medlem nr: 126

Som sagt, lite kritisk blick på medel som effektivt dödar biologiskt liv och som ända sedan slutet av 1990-talet har upphittas i våra dricksvatten skadar inte (Vänernstudien är inte den tidigaste upptäckten).

Så länge medlen finns att tillgå ansvarar man själv för användningen av dem i de små eller stora områden man använder dem. Vissa gör det genom att inte använda dem, andra använder dem.

I Colombia där man har stora problem med bönders opiumodling har regimen valt att stoppa RoundUp-besprutningarna. De stora problem som opiet skapar för landet och relationerna med omvärlden försöker man lösa på andra sätt.

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-08-2025, 21:33

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon