Tog lite bilder i lösdags kväll i köksträdgården. Gjorde den förra året så den är inte klar än men nu börjar det falla lite på plats. Just nu har jag börjat sätta staket runt, sen verkar det som att jag har ett växthus på gång att sättai den tomma hörnan

Vill ha dit fler grejer men en sak i taget. Ett cafébord ska jag försöka få dit i år också

Köksträdgården är ca 10*14 m.
Här är ingången från grusgånden, ska på singel och så blri det en grind förstås. Rakt fram är kryddor av olika slag.

Här är om man står i öppningen och kollar in till höger.

Tomma hörnan till höger där det förhoppningsvis snart ska stå ett växthus och en liten plats bredvid för cafébord

Stenarna som ligger där är från den gamla husgrunden som var där innan så den ville vi spara där den var

Rabarbern trivs efter flytten förra året, en gammal som funnits vid husväggen en himla massa år.

I lådorna rakt fram är det vinranka (som nog måste bytas för den är nog död i år, tålde nog inte flytten), björnbär, tayberry, kaprifol i hörnan och klätterrosor i långa lådan till höger. I mitten är det uppstammad röda vinbär och en havtorn som hararna festat loss på. Ska i bönor längs hela vägen med som ska klättre på nätet.
Till vänster i den långsmala lådan bakom nätet är det sockerärtor och morötter.

Här ser man jordgubbslandet också. I den långa tunnlen är det hittills sått ruccola, sallad och rödbetor men kommer fyllas på med mer sen.