Jag tycker också att det är ett media drev av dess like ,jag tycker kungen har rätt till ett privatliv precis som vi andra ,den här journalisten som skrivet "Den ofrivillige kungen "är totalt ute och seglar enligt min personliga åsikt ,vad är han ute efter ?jo att sälja sin smörja till bok och inte nog med det han annklagar Kungen för att ljuga !och sen kan man ju undra då i andra hand vem som har kontakter i den kriminella världen?det torde vara journalisten eller hur. De flesta män som någon gång haft chansen i Tyskland flera gånger och där är det gängse att gå på Stripklubb med "gängetförsäljare" inget ovanligt precis,skillnaden är att en del smyger med det min man har alltid talat om vad han gjort och varit på de här Mässorna.Låt Kungen ha sitt privatliv och låt han ta det med sin familj som vi andra får göra !Inte nog med att det går det går ett drev mot vår Drottning också,lägg märke till att vår drottning då var typ tre fyra år gammal .ska hon nu stå till svars för vad hennes far gjorde på 40-talet,hur många här i Sverige var inte Nazistvänliga då ?Nä det här liknat en personförföljese utan hänsyn och totalt politisk ,även kungligheter har känslor familj och barn precis som vi andra .
|