Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Speglar din trädgård din personlighet?, Sådan trädgård sådan trädgårdsmästare;)
          merlin68
          Inlägg 03-06-2011, 20:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem nr: 28 369

Häromdagen sa en kompis till mig att min trädgård speglade hur jag är som person! Hoppas hon inte menade kirskålen och maskrosorna giggle.gif Jag är lite lagom ostrukturerad med en och annan maskros och tistel i rabatterna och någon direkt plan har inte funnits däremot ett onämnbart antal spontanköp och frösådder... så vad säger det om mig...men jag gillar att hålla på och "skapa". Har svårt att vara sträng och rensa bort självsådda växter som jag istället försöka "rädda" och på så sätt har flera av rabatterna tillkommit. Hur speglar era trädgårdar er som person?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          mamamaggan
          Inlägg 03-06-2011, 20:43
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

Hoppsan , en som är som jag. Våran trädgård är som din , det dyker upp en del oväntade saker här och där.

Det tar tid innan vi tar i itu med kirskålen , vi orkar inte ägna så mycket tid åt trädgården nu , och vi har fått ta in en trädgårdsmästare för att få hjälp med vissa saker.

Annars är den som min hjärna , både romantisk ( syréner coh pioner ) praktisk ( bärbuskar och fruktträd ) och kontrollerande ( pallkragar och markduk ).

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 10:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon