Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Odla Vindruvor, Behöver hjälp
          mmd021
          Inlägg 26-05-2011, 13:46
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2
          Medlem nr: 49 702

Hej

Mitt första inlägg smile.gif
          Jag har velat odla vindruvor sen jag var på en middag som vi åt på en terass o då växte det vindruvor i taket i o runt om och vindruvorna var jättegoda.

Jag har letat efter frön men har inte hittat och har inte hittat någon som säljer skott/sticklingar(är nybörjare)
          Så nu söker jag hjälp från er. Vet ni någon som säljer eller har ni själva så jag kan få köpa några frön eller några sticklingar så vore det GULD.

Dom vindruvorna som han hade var små gröna men väldigt söta. Det var alltså meningen att dom skulle vara små.

Det behöver inte vara mini druvor och dom behöver inte ens vara gröna men jag vill att dom ska vara söta.

Jag är väldigt tacksam för all hjälp jag kan få och betalar självklart ifall någon kan hjälpa mig.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Pius
          Inlägg 10-06-2011, 12:03
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 060
          Medlem nr: 352

Odla.nu sålde, åtminstone förut, en druva, jag köpte den själv och har den i växthuset, växer så det knakar.

Jag har visserligen redan en vindruva sedan några år men de druvorna är fulla av kärnor så jag köpte denna eftersom den skulle vara kärnfri.

Även utomhus har jag en vindruva, men det är samma med den, massor av kärnor och inte speciellt god. Så det är viktigt att välja rätt sort.

Pius

--------------------
          Pius, zon 1

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-09-2025, 19:15

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon