Tänk så många olika åsikter och sätt att se på samma sak, som det finns!
*intressant

*
Fredi:
CITAT
...och nu skall campingen få uselt rykte inom campingvärlden...
Du får ursäkta mig, men jag tycker att det känns som om din hämnd går lite väl för långt.
Vilken slutsats du drar! Så du får ihop det

.
Ett "uselt rykte" tror jag inte att netaave lyckas åstadkomma alldeles själv, utan orsak.
Varför får du det till "hämnd"?
Kan inte saker och ting få vara bara precis som de är - och uttalas så - UTAN att man "skyddar" någons dåliga beteende, utan istället låter denna "någon" ta ansvar över sina handlingar. Till allas förmån!
Är inte regler till för att hållas? I alla fall så länge som de fyller en funktion.
Om brist på regler skadar och sårar människor, så finns det väl en funktion i att upprätta och hålla regler? Tycker du inte det, Fredi?
Det finns många sätt att "tycka", liksom det finns många olika sätt att "hantera". Ett sätt behöver inte vara bättre eller sämre än ett annat, människor är olika.
Ditt sätt att hantera netaave, ställer jag mig bakom. Och jag tor också att du "klarar att gå vidare" och göra någonting bra av det hela, när du känner att du är "klar" med det som blev.
Vi behöver hantera saker och ting på vårat eget vis, för att känna oss tillfredsställda efteråt. Däremot inte sagt att goda råd inte är värdefulla i den processen!!!
Hannele ... förlåt, men jag kan inte låta bli

... du har en förmåga att dyka upp som "kärringen-mot-strömmen" i många inlägg

.
Det verkar som om vi har något gemensamt ... kan det vara vårt finska ursprung... ???
Kramisar från amaira.