CITAT (malarmaster @ 15-06-2011, 14:04)

var inne o tittade på hemsidan o frågar mig fortfarande varför?.skulle jag ha sommaren arbetsfri o ekonomin tryggad hade jag gjort något annat,mer meningsfullt.hjälpt hemlösa,ungdommar på glid,jobbat gratis på olika projekt vad man nu är intresserad av. men för all del,så länge jag slipper sponsra sådant här över skattsedeln så bryr jag mig inte.men kul att det finns de som kan ta sig tid att leka en hel sommar. Ulf
Om du har kollat hemsidan och kollat filmerna på hemsidan så har du iallafall fått ett syfte till hela resan. För de både står på hemsidan och sägs i en av filmerna. Om du har missat de så får du gärna titta igen:)
Jag håller med dig. Det är kul när man får ta sig tid och leka lite på sommarna. Tyvärr så blev de inte denna sommaren för mig. Jag ska ju cykla genom hela Sverige på en ett hjul och de tar ju i princip hela sommaren. Det är inte mkt vila jag kommer att få. Men vist kommer jag få de roligt men jag kan ju knappast säga att jag kommer leka. Men om du nu tycker det så kan du ju hänga på ju och cykla en sträcka med en enhjuling när du känner att du har tid för att leka:) De skulle vara roligt i så fall:)
Jag respekterar din åsikt. Du få ha din åsikt om du vill. De är kanske meningslöst för dig och några till kanske. Men det är definitivt meningsfullt för mig och för många andra.