CITAT (malarmaster @ 15-06-2011, 17:47)

Hej jesper o givetvis får du cykla bäst du vill,o hoppas du inte råkar ut för något tråkigt. det är ju några mil.men avundsjuk är jag inte o jag tycker fortfarande att man kan lägga sin energi på något annat.mitt sommarprojekt är att måla om en villa åt en änka,87 år med skitdålig pension.jag brukar göra ett sånt projekt varje semester givetvis gratis.i fjol var jag i estland o fixade ett barnhem.om det är mer meningsfullt än andra projekt lämnar jag åt andra att avgöra men för mig är det viktigt att känna att någon blir glad av min arbetsinsats.tid att leka har jag inte,sommaren är högsäsong för målare o pengar till räkningar måste in.men som sagt lycka till ändå. till er andra som tycker att jag är en avundsjuk gnällspik vill jag bara säga att jag brukar säga vad jag tycker o det är min förbaskade rättighet likaväl som ni har eran. ulf
Just där slog du huvudet på spiken för min del malarmaster. Jag blir riktigt glad av att höra att någon har en dröm som han sedan kommer att genomföra. Oavsett om det är att måla hus åt gamla eller cykla på en enhjuling genom hela sverige. Därför kan jag inte säga annat än att jag gillar båda era sommarsysselsättningar

Jesper! Nu ligger din hemsida bokmärkad hos mig. Det är väldigt inspirerande det du ska göra och jag önskar all lycka till! Och det är bara att höra av sig om du rullar förbi Uppsala.