CITAT (Pius @ 17-06-2011, 12:11)

Själv har jag 1,5-2 mbit/s (det lägsta) hos Telia och kostar 252 kr i månaden.
Jag har samma, jag bor som siste man på den här telefontråden långt ut i skogen och kan inte få högre hastighet... det har varit problem från första mars när dom kopplade in telefon och Internet här och det verkar aldrig bli någon rätsida på det hela heller... jag har gjort runt 20 felanmälningar och efter tre dagar klarskriver dom och påstår att dom har lagat någonting... när jag ställer frågan om vad problemet var så kan dom inte svara på det... dom har lovat kompensation för problemen men jag har aldrig sett nånting av den kompensationen och jag har ärligt talat ingen tilltro till telia eller skanova längre. Jag har samlat alla anmälningar jag har gjort om fel och dokumenterat hur lång tid det har tagit för att få återkoppling och jag kommer lämna det här till allmänna reklamationsnämnden och mitt juridiska ombud ska få ta hand om det här med kompensationen som jag blivit lovad.
Jag har ändå arbetat med Internet i 16 år nu så jag har ju lite koll på hur det INTE får gå till... jag kan ju förstå hur frustrerande det lär vara för någon som är teknisk analfabet och hamna i min situation...
Om det hade fungerat så tycker jag inte att 250 kronor i månaden är någonting att gnälla över... det finns inte många "nöjen" man kan betala 250 kronor för och använda dygnet runt i en månad... vad kostar en biobiljett för två timmar idag?