CITAT (Fenja @ 06-10-2004, 17:47)
Berätta vilken zon du finns i så är det lättare att komma med förslag. Är det några särskilda färger eller former eller så som du har tänkt dig?
Mvh
Fenja
Hej och tack för välkomnandet!
Hon ligger i södra skåne, zon1 eller nästan varmare.
Vill inte ha så höga växter, inget som är högre än det som växer där nu (ca 60 cm tror jag rosorna är), färger är svårare, har haft ett åriga växter där nu eftersom jag inte riktigt vet hur jag vill ha det än, har ändrat formen på planteringen flera gånger under sommaren (hon begravdes i april). Men inga barr växter, det fins så mycket runt omkring, och jag tycker de är lite tråkiga, blir lite enformigt om alla gravar ser likadana ut.
Har helt fria händer från kyrkogårds förvaltningen, så jag slipper fundera över vad som "passar sig".
Har försökt skaffa ett album här, men det gick inte så bra. Men vill du veta hur den ser ut i dag(är kanske lättare att komma med förslag då) får du gärna titta på hennes hemsida, under foton-graven.
http://hem.passagen.se/katarinafreden/Tellas.htm obs, stort T, annars fungerar den inte.
Obs, det är alltså en sida till min dotter, fins bilder av henne där med, absolut inget otäckt eller konstigt, men vet att många kan tycka det är jobbigt, så gå inte in där om det inte känns helt ok.
Är väldigt tacksam för alla förslag.