Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> LITE MINNE!HJÄLP
          Jojjows
          Inlägg 18-07-2011, 14:50
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 14
          Medlem nr: 41 628

Hej, min laptop har såå lite minne och jag har nästan inget installerat.
          Vad är det för fel??
          Tar e-mail meddelanden mycket plats eller är det något annat?? confused.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          skånepåg
          Inlägg 18-07-2011, 21:37
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem nr: 21 199

Aha läste igenom nu lite mer, men om du öppnar upp Den här datorn eller Dator (beroende på vad man har för operativsystem) i windowsknappen här nere till vänster om du förstår? Och högerklickar på hårddisken och väljer egenskaper så står det hur mycket du har på hårddisken ^^
          Ett råd är ju att skaffa en usb-hårddisk, de hittar du för en tusing med 2000gig idag, på den kan du spara hur mycket du vill nästan, såvida du inte laddar ner massa som jag biggrin.gif Jag har 3000gig och mina är fulla nu snart så ska köpa 2000gig till till min dator tongue.gif
          Edit: Nere till vänster är det ju tongue.gif

Redigerat av skånepåg: 19-07-2011, 09:18

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-07-2011, 21:51
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (skånepåg @ 18-07-2011, 22:37) *
          Aha läste igenom nu lite mer, men om du öppnar upp Den här datorn eller Dator (beroende på vad man har för operativsystem) i windowsknappen här nere till höger om du förstår? Och högerklickar på hårddisken och väljer egenskaper så står det hur mycket du har på hårddisken ^^
          Ett råd är ju att skaffa en usb-hårddisk, de hittar du för en tusing med 2000gig idag, på den kan du spara hur mycket du vill nästan, såvida du inte laddar ner massa som jag biggrin.gif Jag har 3000gig och mina är fulla nu snart så ska köpa 2000gig till till min dator tongue.gif

Du tar då i så du nästan spricker giggle.gif Du måste ju spara ner extremt mycket saker. En extern hårddisk på 600 GB kommer man väldigt långt med och en sån kostar inte mer än 4 -500 hundra. En sån har jag. Utgå inte ifrån att allt ser ut som hos dig tongue.gif

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-08-2025, 21:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon