CITAT (Motti @ 02-08-2011, 00:34)

Jag älskar mina barn oavset !men jag skulle inse att det skulle bli problem för dom Stora sådana och det önskar jag dom inte alls,nu är båda mina hetro .Men man ska inte försöka normalisera sådant som går imot naturen men man kan acceptera det och trivas ihop med gay människor och tycka om dom men man måste inte gilla deras livstil.Man jag kan inte för mitt liv tycka att det är "normalt" att vara Gay,men naturen spelar oss spratt och har så gjort i århundranden men kom inte och säg att det är normalt enligt människans fortplantningsystem .Och gör det inte till en innegrej att det ska vara cooltGay människor ska behandlas precis som andra men man behöver inte tycka att det är okej att vara Gay för det.
Jag blir faktiskt betryckt av de åsikter som du luftar här på forumet, den ena fördomen efter den andra vädrar du här, som dålig luft.
Du kastar ur dej påståenden och är säker på att det du säger är sant, som till exempel att det är ateister som kremeras och kristna vill bara ha jordbegravning. bara för att ta ett exempel.
Nu påstår du att hbt människor är en avart som inte är naturlig och ifrågasätter pride festivalen. Alla andra festivaler då? Rockfestivaler? Visfestivaler? Hur är det med karnevaler, är det också fel och avvikande?
Är det bara heteropersoner som får ha eller gå på festival? Man kanske ska stänga in allt som är avvikande och skrämmande och inte tycker som du?
Att vara gay är då inte någon innegrej, hade olika personligheter och läggningar varit beroende på mode, då hade du varit hopplöst omodern motti, för du presenterar åsikter som är helt förstockade.
Egentligen vet jag inte varför jag ens svarar på dina inlägg, för du läser ändå inte hela trådarna utan bara valda delar, dessutom tillför du knappast något nytt i dina svar, du upprepar dej som en papegoja.
Redigerat av Monaxe: 02-08-2011, 04:41