Nu har jag läst dina inlägg och nej, jag tycker inte du är särskilt tydlig med dina åsikter att det går bra för en del.
CITAT
Om man väljer att vara cynisk kan man ju se det som att ännu en sjukskriven mindre.
Själv har jag sett dessa tendenser på nära håll och kan inte göra mer än att kämpa lite till för en humanare sjukförsäkring.
CITAT
Du har inte en blekaste aning om vilken press en utförsäkring medför för många. Det här jag det.
CITAT
Men för i helvete! Jag blir så jävlar i helvetesförbannad på den förbenade helvetescynismen som finns hos vissa i det här forumet!!
NI HAR INTE EN JÄVLA ANING OM VAD EN UTFÖRÄSKING GÖR MED MÄNNISKOR, OAVSETT OM DE MÅTT PSYKIST DÅLIGT INNAN ELLER INTE!!!
Du huggorm, HÅLL KÄFTEN!
tack.
Sorry för utbrottet men det liksom bara kom och nu får det fanimig stå kvar också, om inte admin tar bort.
Adjö för idag.
CITAT
Du lyckades. Grattis. Men det var inte så svårt idag. Om jag skulle kunna berätta öppet så skulle till och med du förstå varför.
....samt ett censurerat inlägg där jag av förklarliga skäl inte vet vad du skrev.
Don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience.