CITAT (*Stintan* @ 01-09-2011, 14:30)

Har ni inget annat att göra än att leta eländigheter. Jag öppnar inga såna länkar längre för inget blir bättre av att jag gör det och dessutom mår man bara dåligt av att se eländet.
Men Stintan du vet väl att militanta veganer och djurrättsaktivister tror att dom äger rätten till allt.
Merlin och batski har nu många gånger påstått att alla djur på gårdar mår dåligt.....
Det gör dom inte, jag vet. Merlin och batski vilken erfarenhet och kunskap ha rni om jordbruk? Tänkte att fråga är om det förut när jag läste i en annan tråd. Säkert inge....
Jag har haft jordbruk ihop med min förre detta. Vi hade många djur och alla mådde bra, inget djur led på något sätt. Samma sak nu som en av mina döttrar driver gården. Varende en ko känner igen henne när hon viasar sig i stallet eller på ängen.
Alla våra djur hade ju ett namn och gick man ut på ängen så ropade man ett namn, kon kom ochg lade det stora huvudet på min axel. Tror ni att hon hade gjort det om hon led?
Fanatiker är alltid farliga och sådana hätska debatter av några fanatiker är rent förkastliga.
Elisabeth