Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Har återupptäkt gammal favorit och stilikon., Patti Smith
          Gita
          Inlägg 02-09-2011, 19:28
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

Polarpriset gick ju i år till Patti Smith och därmed har jag återupptäkt en av mina favoritartister som varit bortglömd några år. Hon är ju en helt fantasisk allround-artist; sångerska, musiker, fotograf , konstnär och författare. Dessutom helt otroligt vacker för att vara 65 år gammal och hon klär sig enormt snyggt, sparsmakat och androgynt m.a.o hon ser ut exakt så som jag skulle vilja se ut och så som jag gillar att klä mig.
          Gita
          P.s Hon har varit bortglömd för mig, tror nog att hon annars varit aktuell hela tiden. D.s

Redigerat av Gita: 02-09-2011, 19:31

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          xlxl67
          Inlägg 06-09-2011, 18:23
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 870
          Medlem nr: 25 446

CITAT (Gita @ 02-09-2011, 20:28) *
          Polarpriset gick ju i år till Patti Smith och därmed har jag återupptäkt en av mina favoritartister som varit bortglömd några år. Hon är ju en helt fantasisk allround-artist; sångerska, musiker, fotograf , konstnär och författare. Dessutom helt otroligt vacker för att vara 65 år gammal och hon klär sig enormt snyggt, sparsmakat och androgynt m.a.o hon ser ut exakt så som jag skulle vilja se ut och så som jag gillar att klä mig.
          Gita
          P.s Hon har varit bortglömd för mig, tror nog att hon annars varit aktuell hela tiden. D.s

Ja hon är läcker. Vital, bohemisk, pojkaktig och bra musik har hon gjort. Finns det ngn biografi om henne?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 01:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon