CITAT (*Stintan* @ 15-09-2011, 21:58)

Det börjar osa fanatisk propaganda tycker jag vilket gör en vettig diskussion omöjlig tyvärr. Känner igen det från en del andra DR-anhängare.
Ursäkta? Vari finns fanatismen i det jag skrivit? Nu tar jag det som du skrivit som en förolämpning mot mig som person och det är INTE ok!!!!
Om du skulle ha varit medlem i en organisation de senaste 17 åren och dessutom engagerad i densamma både på lokal och riksnivå skulle inte det ha gett dig bra insyn i hur organisationen fungerar och vilka kunskaper som finns inom organisationen?
Om någon sen skulle slänga ur sig en del ogrundade, illvilliga och anklagande fördomar om den organisationen skulle inte du reagera? Om jag ska vara riktigt ärlig så kan jag inte låta bli att tänka tanken att folk som håller på på det sättet redan i förväg har bestämt sig för att de inte gillar organisationen för att de inte gillar det som organisationen står för och då tycker de att det går bra att bara slänga ur sig vilken skit som helst om organisationen fast man inte har en aning om vad man pratar om.
Men då ska jag tala om för dig att den typen av oseriöst beteende bara gör att jag tappar förtroende för vad människan i fråga säger.
Så, är Djurens Rätt perfekt? Självklart inte. Det är ju ingen organisation som är det. Tycker jag alltid likadant som organisationens officiella linje? Nej det gör jag givetvis inte och har vid flera tillfällen kommit med konstruktiv kritik. Finns det saker som kan bli bättre? Ja det är klart det gör. Men kom inte och snacka en massa skit om att Djurens Rätt inte skulle vara pålästa för att det är inget annat än illvilligt skitsnack - ja förtal - och som bara visar att du inte vet vad du snackar om!!
Redigerat av batski: 15-09-2011, 22:17