CITAT (malcolm @ 16-09-2011, 07:25)

Jag har varit på olika forum sedan -98 och sett uttrycket "get a life", "skaffa dig ett liv" åtskilliga gånger och det verkar ofta bli sagt av sådana som själva inte har det spännande och intressanta liv de själva skulle vilja ha utan försöker trycka ner andra för att själva må bättre ungefär som mobbare gör. Jag blev själv anklagad för att aldrig ha haft närmare kontakt med en kvinna någon gång trots att det var allmänt känt på sajten att jag varit gift och hade tre barn som jag tog hand om på egen hand sedan flera år.
Så tror jag också att det kan vara.Jag begriper inte varför somliga inom forumvärlden behöver skriva på det viset och inom det "verkliga" livet?
CITAT (sqrulan @ 15-09-2011, 23:23)

ha ha ha.....
Vad jag menade var ett svar på:
Varför skriver man på engelska i ett svenskt forum!? OM det var dumt att göra det (skriva get a life) nästan allt som vi skriver är det lite engelskt i så där kommer vi inte undan. Ja okej, jag hadde andra tankar också!

Angående Silos så tänker jag inte skriva mer och låta hennes teorier/frågor och allt annat rinna ut i sanden. Det är ganska ointressant och OM man inte sitter på Odla dagarna igenom så kanske man har ett liv!

Undra hur många som sitter här som skulle kunna ha ett jobb= Liv???

Har du ett "liv" själv?
Jag lever numera ett härligt pensionärs liv och har all tid i världen att ägna mig åt det som intressera mig och det är MYCKET!