CITAT (Carl @ 18-09-2011, 08:41)

Har ett inramat foto på vår son som står i bokhyllan sen minst 20 år. Sonen är då runt 1.5 år . Sonen sitter naken på en stol leende. Fotot är taget från cirka 2 meter. Snoppen syns tydligt.
Skulle tänka att fotot i dagens ljus skulle kunna betraktas som barnporr foto. Känns fel tycker jag iaf.
Nakenhet är ju egentligen väldigt naturligt, och det är synd att något så naturligt skall bli mer eller mindre förbjudet bara för att vissa människor tänder på det. Frågan är om det verkligen är rätt att förbjuda samtligt avbildande av barn utan kläder, bara för att vissa tycker om att se på bilderna på fel sätt? Barnen lider ju egentligen inte av det, så länge de inte vet. Bilder där barn avsiktligt sätts i sexuella situationer är naturligtvis en annan sak.
CITAT (silos @ 18-09-2011, 09:05)

Om någon tänker sådana vidrigheter kan jag ju inte veta,MEN om någon skulle göra sådana hemslheter med mina barn så finns det STOR risk att jag skulle vilja döda den personen eller slita kuken av denne!
Fast nu är det ju mest kvinnor som åtalas den här gången, så där finns inget att slita av... Du får fantisera ihop andra dåd du kan utföra på dem