Jag har inte en susning om hur stor varmvattenberedare vi har, men den räcker till 4 pers (varav 2 tonåringar) och vi har aldrig varit utan varmvatten. Och varför skulle den slå på så ofta, dygnet runt?
I standby-läge har vi bara TV:n och den uppdaterar automatiskt. Jag hade alltså gubben min att slå av den automatiska uppdateringen (trots att det är hockey på TV nu). Det hände ingenting.
Golvvärme har vi inte, inte heller elektriska handdukstorkare.
Kyl och frys är alldeles nya och vi har provat att slå av båda, det gör ingen skillnad.
Bärbar telefon? Javisst huset är fullt av dem. På vad sätt skulle det kunna ge den här effekten? Och vad ska jag göra för att kolla det?
Hydroforpump? Vad i hela fridens dar är det? Och vattenläcka borde jag väl ha upptäckt även om regnet har stått som spön i backen den senaste månaden
Elradiator? Är inte det detsamma som el-element? Vi har vattenburen värme i hela huset och vi har ingen värme på ännu.
Det smartaste verkar vara att göra som Huggorm föreslår: skruva ur säkringarna en efter en. Då kan vi åtminstone begränsa sökandet.
Kom gärna med fler idéer. Det är ju hockey på TV nu, så jag får ingen hjälp av mannen i det här sökandet förrän tidigast i morgon