CITAT (Gossen Ruda @ 08-10-2011, 17:38)

Tänker inte gå in i debatten, har annat att göra, men vill bara slå fast ett par punkter.
1. Juholt har haft detta bidrag i flera år, varför har inget brytt sig tidigare? Var han för litet byte för mediadrevet? Säger en del om media.
2. Detta är en liten skitsak som högern försöker blåsa upp som en ballong.
3. Det är inte moderaterna som väljer partiledare i S hur gärna de än vill, inte ens högerflygeln på Odla.
God middag.
1. Det är väl ändå en självklarhet att partiledaren för ett av de största politiska partierna och ev. (förhoppningsvis inte) en kommande statsminister granskas hårdare av media än en vanlig riksdagsman.
Klantigt av Juholt att inte inse detta.
2. Högerballong? Nu var det väl ändå Aftonbladet som blåste upp både störst och först.
3. Nej moderaterna väljer inte partiledare för socialdemokraterna men det vore väl konstigt om inte alla, oberoende av partifärg, kan och bör ha en åsikt om en person i den ställningen. F.ö har väl den hårdaste kritiken mot Juholt kommit från sossehåll.
Slutligen undrar jag vad som får dig att så starkt gå ut i försvar för mygel/bedrägeri.
Gita
CITAT (andersen @ 08-10-2011, 17:42)

Förbannat bra inlägg, är förvånad

Jag är också förvånad och lite besviken, jag trodde inte att du var en person som försvarade mygel och bedrägeri.
Gita