CITAT (*Stintan* @ 20-11-2011, 11:59)

Jisses det där är väl ungefär som att sälja hembakat bröd på ortens marknad! Löjligt att ens dra upp en sån 30 år gammal skitsak och knappast jämförbart med att ha svart barnomsorg även om detta också var länge sen. Han kan ju inte ha tjänat så många kronor om han sålde dom för en tia styck, om det priset ens räcker till vad bilderna kostade att framställa.
Tror du verkligen jag tjänade något på ett par månaders svart barnomsorg, eftersom jag då var ung och lågavlönad blev det naturligtvis väldigt mycket billigare när jag väl var framme i kön och fick kommunal barnomsorg med en avgift baserat på inkomsten.
Ja, jag kunde ju behålla min fasta anställning förstås, det var väl i så fall vinsten, både för mig och för skattebetalarna.
Och jag tycker naturligtvis Juholts plåtande är en skitsak, inget att bli upprörd över precis som jag tycker att svart barnomsorg några månader medan man står i kö för kommunal omsorg inte heller är något att skrika högt över.
Intressant och ganska förutsebart är dock att t.ex. du inte ser till handlingen utan till vem det är som utför den
Gita.