Satt här och såg Loreals nya reklam för hudkräm Yothkod tror jag den hette där de lovar ny rynkfri hy på typ en månaddu blir ny på nytt ?är inte det falsk marknadsföring så vet jag inte vad

och så är modelerna typ 18 år och har aldrig haft en rynka i hela sitt 18:åriga liv.
Då satt jag här och funderade på !vad i all sin dar smorde de in sig med för i tiden ?Min mormor hade en svägerska som hade kanonhy tills den dagen hon dog 91 år gammal och det enda hon smorde sig med var Nivea och det var på vintern annars tvättade hon sig med tvål och vatten !Och så tänkte jag på en sak till !män håller ju inte på med en massa krämer och tittar jag på min man så har han kanonhy utan en massa blemmor ! Kan det vara så att vi kvinnor har gått på världens största bluff och tror att vi måste gnida in oss med allsköns smörja som kostar skjortan för vi inbillar oss att vi får mer elastisk hud och mindre rynkor och ser yngre ut

Tror faktiskt många av oss är lite dessperata med det här med rynkrämer.Jag börjar undra om det inte är rena Bullskitten och vi går på det och slänger ut tusentals kronor på något som inte hjälper ett dugg

däremot tror jag på att det vi äter påverkar oss och vårat skinn och hur vi åldras .
Jag vet att på 1700 talet hade de kräm med arsenik i för att se bleka ut och det är klart att arseniken tog död på var enda finne