CITAT (hehoc @ 31-10-2004, 09:34)
Jag ville bara få lite uppmärksamhet, typ, tidens symptom: se mig annars finns jag inte! Helt klart är det ju i alla fall att det i Forum finns människor som engagerar sig och är så där normalt lättprovocerade. Kul!
En del nya medlemmar presenterar sig i sitt första inlägg med ett "Hej, här är jag!" Det brukar bli rätt långa trådar av det med en hel del "Välkommen hit, hoppas du ska trivas-svar". Tycker inte att din metod var särskilt smart. Faktiskt känner i alla fall jag mig lite provocerad i onödan... det skulle ha räckt så bra med ett "Hej, jag är hehoc!", inte hade du behövt "leka troll" och reta upp oss för att få vår uppmärksamhet. Syftet var väl inte få vår negativa uppmärksamhet?
Om du har varit aktiv på att läsa här på forumet sen du blev medlem så vet du ju redan att det finns, som du säger "människor som engagerar sig och är så där normalt lättprovocerade". Det brukar ibland sluta med att trådar blir låsta/borttagna och jag tror at det t.o.m. har hänt att medlemmar har blivit borttagna + att en del medlemmar har lämnat forumet för att det har blivit så otrevlig stämning. Men det där vet du ju redan i så fall.