Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Kvällstidningarna förnekar sig aldrig, bantning och viktminskning
          Eva i Skåne
          Inlägg 03-01-2012, 22:44
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Jag brukar kolla Aftonbladet på nätet, mycket skit står där, men lite uppdaterad om vad som händer känner jag mig och man väljer ju själv vad man vill läsa, men idag kunde jag inte låta bli att reagera.
          När jag scrollade uppifrån och ner fanns det 16st artiklar eller reklaminslag som handlade om viktminskning! Ja men herregud, orkar folk verkligen läsa allt detta? Jag behöver gå ner åtskilliga kilon, men inte orkar jag läsa om hur Lena gick ner 22kg och Lotta 17kg på tre månader. Vem läser allt detta???
          Dessutom fanns det ett 10-tal andra artiklar som handlade om hår, hud osv.

Jag vill läsa nyheter i tidningarna, inte en massa om kroppsfixering och kändisskvaller. Fel val med Aftonbladet då, jag vet, men vilken tidning uppdaterar nyheter lika snabbt? Man får ta det onda med det goda wacko.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          mamamaggan
          Inlägg 04-01-2012, 21:22
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

Att t ex AB handlar om sådana saker måste väl bero på att " folk " vill läsa om det ? Eller ?

Kan inte fatta hur tidningar som borde handlar om riktiga = viktiga nyheter kan sjunka så lågt.

Den enda dagstidning jag läser regelbundet är lokalblaskan men snart vete sjutton om jag tycker ens den är värd att läsa. Där handlar det om födslar , dödslar och en del reklam från lokala företag. Blir mest att jag vill hålla mig a jour med vad som händer i " min " lilla stad.

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera
          Meriona
          Inlägg 04-01-2012, 21:27
          Länk hit: #3

Gäster

CITAT (mamamaggan @ 04-01-2012, 21:22) *
          Att t ex AB handlar om sådana saker måste väl bero på att " folk " vill läsa om det ? Eller ?

Kan inte fatta hur tidningar som borde handlar om riktiga = viktiga nyheter kan sjunka så lågt.
          Den enda dagstidning jag läser regelbundet är lokalblaskan men snart vete sjutton om jag tycker ens den är värd att läsa. Där handlar det om födslar , dödslar och en del reklam från lokala företag. Blir mest att jag vill hålla mig a jour med vad som händer i " min " lilla stad.

Håller med. Och lokalblaskan har faktiskt en del annonser om roliga händelser (konserter och föreläsningar m.m.) man kan missa att gå på om man inte har den (upptäckte jag när jag snålade in på den ett tag).

Citera
          mamamaggan
          Inlägg 04-01-2012, 21:31
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

CITAT (Meriona @ 04-01-2012, 21:27) *
          Håller med. Och lokalblaskan har faktiskt en del annonser om roliga händelser (konserter och föreläsningar m.m.) man kan missa att gå på om man inte har den (upptäckte jag när jag snålade in på den ett tag).

Där har du rätt , finns en del " evenemang " man missar om man inte har lokaltidning.

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 10:34

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon