CITAT (Betty @ 02-11-2004, 15:41)
Jag såg inte hehocs inlägg som humoristiskt - bara provocerande, som den typen av inlägg som brukar leda till bråk och dålig stämning.
Det beror väl mycket på hur man väljer att se saker och ting också, hur man är själv och ifall man tidigare stört sig eller blivit osams med vissa personer.
Jag själv såg endast Hehocs inlägg som humoriskt men då har jag ingen tidigare erfarenhet av denna person. Jag är heller inte en person som tar åt mig i första taget.
Och allvarligt, alla kan inte vara sams jämt och ständigt och ärligt talat, kan man inte ta lite kritik så har man inte på NÅT forum att göra. Det var likadant på bröllopsforumet jag var på förut och alla andra forum jag varit på innan.
Jag tål kritik, både bra och dålig, men jag gillar inte att man dömer ut folk utan att känna dem och veta vad de står för, vill nån veta så fråga bara istället. Roten till allt ont är dålig kommunikation
Jag tycker faktiskt trots allt att Odla är ett relativt harmlöst forum, snällare forum får man leta efter

Smågnabbet som är här ibland är inte ens hälften av vad vissa fick utstå på bröllopsforumet där till och med jag reagerade på orättvisan ibland
Men i slutändan handlar ju allt om att folk tycker olika och vart vore vi om det inte var så??? Om alla höll med så skulle det ju inte bli några diskussioner överhuvudtaget, eller hur?!
Jag tänker inte hoppa av forumet, det lovar jag. Jag har fått så mycket feedback och tips här så jag stannar i alla fall, den lilla skaran "troll" som ni kallar dem är så få och det enklaste är ju helt enkelt att undvika de inläggen helt och hållet i så fall.
Tack för ordet!