Jag anser Betty vara i sin fulla rätt att visa vad hon tycker. Hon kände sig provocerad av hehocs inlägg (förmodligen för att Bettys reaktionsförmåga är något snabbare än min), jag själv tog det som ett stort skämt o kände igen mig i mycket. har själv ett par gamla skruttiga katter o taskigt avslaget vin, dammråtter som ingen annan dammsuger upp. Så här i efterhand är jag mera lur på att dom som hade negativa vibbar, hade rätt. Det hade varit smartast om hehoc bara backat undan, o låtsats som ingenting. Men hon skulle naturligtvis fortsätta o provocera genom att tala om att det bara var för att reta upp alla lugna odlamedlemmar (underligt föresten att inte jag vart förbannad på henne?? Det är ju jag som utpekas som den stora mobbaren annars) Det beteendet och fortsatta inlägg från henne, sänkte henne även i mina ögon, hon påminde alldeles för mycket om en liknande "dam" som figurerade för inte så länge sen. Det är mycket i skrivsättet som stämmer överens med henne. Jag kommer i alla fall att noga studera VAD hehoc skriver i fortsättningen, o ta det med en nypa salt (äh, skit samma, ta hela saltströarn på en gång) Mvh. Laika
|