Man flu! Den var bra ha ha ha...
Minns då vi fick magsjuka min fd. man och jag samtidigt. Jag var gravid och vi hadde en liten dotter, vi var väldigt dåliga båda två men jag var den som tog hand om dottern medans han låg och gnällde i sängen. Jag satt på toa, spydde i handfatet, var gravid i 6 månaden och höll dottern i knäet!!!! Kanske det finns orsaker till att man lever ensam idag!?
Något år senare fick vi influensa samtidigt, min fd. man åkte in på sjukan och fick pencillin samma dag. Dagen efter åkte jag in och den (satans) läkaren säger: söker du medlidande? Det enda jag ville var att få pencillin men jag klädde på mej snabbt som en vårvind sprang ut till taxin och åkte hem. Under tiden grät jag floder för jag var så slut på och taxi chaffisen (stackarn) undra vad som hänt!! Ta mej bara hem! Hulkade jag fram, för jag får "gråthicka" då jag blir såååå arg eller blir djupt kränkt och lessen!
Dagen efter åkte jag in med min lilla dotter som hadde över 40 graders feber. Då fick jag veta att dom hadde hört talas om mej och mitt sätt att stänga en dörr mitt framför näsan på en läkare. Då var jag ca: 23 år och jag blir sällan arg, en gång om året kanske men då jag blir det så "kommer alla känslorna på en å samma gång" Ha ha ha.. Dom bad om ursäkt och sa att läkaren var en personalläkare eller nåt sånt??? Jag minns hans namn, glömmer nog aldrig det! Harald Hardell!!
Allt detta hände medans min sjuka fd låg och klagade???
Det är inget fel på min fd. han har ett bra liv och jag tycker bra om honom. Han har nytt förhållande och har alltid varit en arbetsam o duktig person med lite sjukdagar faktiskt! Fick ju lite dåligt samvete av det jag skrev!
Kvinnor och mens borde väl få en egen del här på Odla! ha ha .......vi kan ju verkligen vara skitjobbiga!
Redigerat av sqrulan: 14-01-2012, 16:15
--------------------
|