CITAT (Olle A @ 26-01-2012, 12:44)

Hej Katarina!
Roligt med någon ansvarig som bryr sig, det har jag länge saknat på Odla. Jag tycker att ni inte bara borde fundera över hur ni får fler medlemmar, utan också över vilka medlemmar ni vill ha. Ju mer bråk och tjafs som släpps igenom, desto fler seriösa medlemmar kommer att fly fältet. Om jag inte minns fel skrev Ingemar eller Göran en gång att de i det längsta undviker att stänga av medlemmar och att bråktrådarna måste få hållas eftersom de får så många besökare. En inställning som gör det ganska ofarligt för oseriösa typer att komma hit och härja. Det borde vara självklart t ex att man bara får ha ett nick och att man inte får komma tillbaka med nytt nick när man har blivit avstängd. Hårdare nypor kanske inte tilltalar alla, men har man rent mjöl i påsen borde det inte vara några problem att uppföra sig ordentligt. Visst är detta ett trevligt forum med mycket kunnigt folk, men min åsikt är att det behövs tydliga regler som måste hållas.
Olle
Mycket bra inlägg, det är bara att skriva under på detta!
Don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience.