Intressant fråga du ställde! Ikväll har jag och sambon (ishockeyfantaster kan man nog kalla oss, vi har köpt varsitt årskort till Björklövens alla hemmamatcher (!)

) varit och kollat på umederby mellan Björklöven-Teg, en match som slutade 6-3. Vi åker gärna på weekends med hockeyinslag, trevligt att kombinera hockey med t.ex. en god middag och en tur i city. Vi brukar annars ta det lugnt på fredagskvällarna, myser gärna hemma med god mat och en bra film eller ishockey. På lördagarna åker vi gärna in till Umeå eller åker till mina föräldrar alt kommer de på besök. Söndagarna åker jag gärna på loppis i Umeå, kan vara ibland fyra st samtidigt! Jag tycker alltid det finns saker att göra, har aldrig nånsin suttit och undrat vad man ska göra eller så. Uteliv blir det mer sällan nuförtiden, sånt var vanligare då man var i 20-årsåldern/studentålder. Man en tur till krogen är trevligt ibland, mest för att äta och umgås på ett avslappnat sätt. På sommaren har vi tidigare år spelat golf, men nästa år och framöver lär huset uppta mycket (trevlig) tid!