CITAT (Mariann @ 09-11-2002, 08:50)
Nu börjar det likna nått
menar du att du ser sånt som andra inte ser?
Förövrigt en klart häftig hemsida, annorlunda jag har mycket fantasi o jag kan föreställa mej att man kan se alltmöjligt om man bara vill ,jag ser ju inte direkt tomtar o troll det gjorde jag som liten
men numer så lyssnar jag på min intuition,o KÄNNER om en plats är bra eller dålig ,bromsar innan älgen kommer upp på vägen bara för att jag kände att den va på väg o sådär ,VET saker som jag inte borde vetat men de har ju inte med tomtar o troll att göra,fast hur ska vi veta det händer ju en heldel saker som är oförklarliga,som i vissa fall blir förklarliga om man tänker efter en stund,
En tidig morgon,,,gryning,,gick jag ut för att pinka,,ute på torpet..satte mej i en skogsglänta med utsikt över vida åkrar, O DÄR,, bortöver åkern så dansade älvorna runt i ring ,framför mina nyvaknade ögon,,,,jag tänkte att wooooowww dom finns....
nåja en stund fanns dom för mej sen framstod vattenstrålen från bondens bevattningsanläggning som gick runt runt ,rytmiskt,o magin försvann ,men ändå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!