Ja åsikterns om vad som är underhållning kan ju vara olika.
Det var som jag sagt tidigare ganska uppenbart att det var mig hehoc var ute efter. Det var hehocs 5:e inlägg på den här sajten och hennes intension var att provocera.
Att man sedan gör det för att ta ordvändningar ur ett annat inlägg (mitt) och försöka förlöjliga någon kan ju ses som ett jätteroligt skämt för de som inte är utsatta för det. Personer med hjärta i kroppen reagerar också och så bryter grälet ut.
Att sedan någon som heter Kexet registrerar sig dagen därpå och i sitt första inlägg försöker ro igång grälet igen kan kanske inte tolkas som något annat än trolling.
Jag bad er tidigare i den här tråden att försöka sluta svinga slagträt i den här debatten. Dränk tråden i många anda roliga inlägg och trevliga trådar i stället. Fast det verkar som mänga tycker att endast den här typen av humor er den som är underhållande och rolig. Kan det vara förnedrings-tv inverkan kanske som gör att den typen av humor är att föredra. Man vänjer sig vid allt.
Sluta puckla på varandra. Att det sedan skulle vara så att det sskulle anses vara lågt i tak för att jag:
Dels tycker att hehoc uppför sig illa. Dels kexet ( undrar om den personen har flera signaturer?) försöker störa stämningen med att dra igång bataljen igen Får väl i det läget vara åsiktspolis för att jag blir i alla fall lite nedstämd över att drivas med på ett otrevligt sätt som av andra anses som humor.
Igår kendes det bra när friden åter lägrades ig över detta ställe, med att se skiten komma upp idag igen det är bara för mycket.
Jag orkar inte ens en gång sätta mig och skriva i en massa olika trådar för att förpassa den här tråden i glömska på någon av de bakre sidorna.
Många forum har ju som kännetecken att vara otrevliga, så dock inte odla. Varför är det så många som klagar på för lamt disskusionsklimat. Kan hända är jag lam men jag föredrar den, trivs bäst när folk är trevliga.
|