Vi har inte heller gjort något "Nyttigt" tyvärr denna helg. Kom just hem från sjukhuset efter en veckas besök p.g.a av svår näsblod så svår att jag fick 2 påsar blod och detta är 3:dje gången sedan den 24 sept. Får då inte anstränga mig och lyfta något på ett tag. Min sambo mår heller inte bra så imorgon ska vi till läkare han har svårt att andas m.m. Han har jobbat och oroat sig för mycket under denna tid jag har varit sjuk tror jag men det kan ju vara något annat också. Fast vädret har varit underbart idag perfekt för utearbete så orkar vi inte, hoppas jag kan hitta någon som kan hjälpa oss. Har en dotter men hon har fullt upp med sitt och mågen är sjukskriven så det finns ingen som kan hjälpa. Tänkte ringa någon idrottsförening och kolla om de kan hjälpa till mot en liten betalning. Vad tycker ni vore rimligt för att klippa gräset 1050 m2 och klippa ner alla perenner och räfsa lite löv om det blir något kvar när man har klippt hade tänkt erbjuda 1000:- men det kanske är för lite? /Inga
--------------------
skriver Inga från Närke i zon 3-4
|