|
Är detta stöld?, IKEA anställd stal 10 plastkassar och fick sparken |
|
|
|
 |
Svar
|
30-01-2012, 22:12
|

Medlem
Antal inlägg: 4 721
Medlem nr: 17 660

|
Misstänker att det är inom offentlig sektor det själs mest. Mera accepterat av någon anledning och ses inte som någon större överträdelse. I det privata slår det nog hårdare om man upptäcks. Nolltolerans för att inte bli ett större problem framöver. Men för några kassar borde väl en varning räckt.
--------------------
Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla
Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
|
|
|
|
|
30-01-2012, 22:17
|

Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755

|
CITAT (gnon49 @ 30-01-2012, 22:12)  Misstänker att det är inom offentlig sektor det själs mest. Mera accepterat av någon anledning och ses inte som någon större överträdelse. I det privata slår det nog hårdare om man upptäcks. Nolltolerans för att inte bli ett större problem framöver. Men för några kassar borde väl en varning räckt.  Är det oviljan att betala skatt som spökar nu igen eller har du något som helst belägg för det där?
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
30-01-2012, 22:29
|

Medlem
Antal inlägg: 4 721
Medlem nr: 17 660

|
CITAT (Cacki @ 30-01-2012, 22:17)  Tror knappast Göteborg är enda stad/kommun där skattepengar förskingras. Riktig så godtrogen är jag inte. Skattemedel skall man vara rädd om. Det har någon löntagare arbetat ihop till den gemensamma kassan.
--------------------
Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla
Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
|
|
|
|
|
30-01-2012, 22:39
|

Medlem

|
CITAT (gnon49 @ 30-01-2012, 22:29)  Tror knappast Göteborg är enda stad/kommun där skattepengar förskingras. Riktig så godtrogen är jag inte. Skattemedel skall man vara rädd om. Det har någon löntagare arbetat ihop till den gemensamma kassan. Aha, är vi toppen i hierarkin vi snackar om? Folket på golvet håller man i alla fall ögonen på, det kan jag lova dej. Vad säger du om alla avdrag som egna företagare gör för allt möjligt då, för att sedan använda det för privat bruk? Skattemedel i förskingringen kanske man skulle kunna kalla det också...
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
04-02-2012, 17:10
|
Medlem
Antal inlägg: 5 162
Medlem nr: 8 833

|
CITAT (Cacki @ 30-01-2012, 22:39)  Vad säger du om alla avdrag som egna företagare gör för allt möjligt då, för att sedan använda det för privat bruk? Skattemedel i förskingringen kanske man skulle kunna kalla det också... Ursäkta mig,men du verkar inte veta ett dugg om företagande och företagens villkor för då skulle du också veta att just småföretagare nog är den grupp i samhället som kontrolleras hårdast av olika myndigheter bl.a skatteverket. Gita
|
|
|
|
|
04-02-2012, 22:26
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 04-02-2012, 17:10)  Ursäkta mig,men du verkar inte veta ett dugg om företagande och företagens villkor för då skulle du också veta att just småföretagare nog är den grupp i samhället som kontrolleras hårdast av olika myndigheter bl.a skatteverket. Gita Det har du faktiskt inte en aning om...
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
05-02-2012, 16:54
|
Medlem

|
CITAT (Cacki @ 04-02-2012, 22:26)  Det har du faktiskt inte en aning om... Tja,att du inte vet särskilt mycket om företagandets villkor är en slutsats som är ganska lätt att dra utifrån ditt okunniga uttalande om företagares möjligheter att skattefuska genom att låta företaget betala privata kostnader. Den möjligheten är i stort sett obefintlig. Gita
|
|
|
|
|
07-02-2012, 12:24
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 05-02-2012, 16:54)  Tja,att du inte vet särskilt mycket om företagandets villkor är en slutsats som är ganska lätt att dra utifrån ditt okunniga uttalande om företagares möjligheter att skattefuska genom att låta företaget betala privata kostnader. Den möjligheten är i stort sett obefintlig. Gita Förresten, glömde säga, stackars dej som trots hetsjakten på dej som företagare ändå kunnat få det så bra som du alltid säger nu!
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
07-02-2012, 12:41
|
Medlem

|
CITAT (Cacki @ 07-02-2012, 12:24)  Förresten, glömde säga, stackars dej som trots hetsjakten på dej som företagare ändå kunnat få det så bra som du alltid säger nu!  Nu är jag inte företagare längre, är sedan nästan tio år anställd och tjänar väsentligt mer med en väsentligt mindre arbetsinsats nu. Gita
|
|
|
|
|
07-02-2012, 13:23
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 07-02-2012, 12:41)  Nu är jag inte företagare längre, är sedan nästan tio år anställd och tjänar väsentligt mer med en väsentligt mindre arbetsinsats nu. Gita Oj då! Du menar alltså att du lyckats bygga upp ditt "goda liv" på mindre än 10 åt som anställd? Jag kanske har missuppfattat, men jag har fått uppfattningen att du har levt ett bra liv längre än så. Hur som helst kanske man borde fundera på om det inte är företagare som är de med minst vett i skallen då som kan få för sej att starta eget. Är man så dum att man väljer något sådant är det bara rätt åt dem att de har det som de har det då...eller? Du (som f.d.) och många verksamma företagare med dej försöker gärna framställa er själva som lite smartare och driftigare människor än "vanliga löntagare", när det alltså är precis tvärtom alltså! Ja, jisses...
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
07-02-2012, 13:52
|
Medlem

|
CITAT (Cacki @ 07-02-2012, 13:23)  Oj då! Du menar alltså att du lyckats bygga upp ditt "goda liv" på mindre än 10 åt som anställd? Jag kanske har missuppfattat, men jag har fått uppfattningen att du har levt ett bra liv längre än så. Hur som helst kanske man borde fundera på om det inte är företagare som är de med minst vett i skallen då som kan få för sej att starta eget. Är man så dum att man väljer något sådant är det bara rätt åt dem att de har det som de har det då...eller? Du (som f.d.) och många verksamma företagare med dej försöker gärna framställa er själva som lite smartare och driftigare människor än "vanliga löntagare", när det alltså är precis tvärtom alltså! Ja, jisses... Ha, jag har alltid haft det väldigt bra, född med silversked du vet.... även om ekonomin varit lite mager under vissa perioder. Men eftersom jag är och alltid har varit rik på så mycket annat än pengar så.... Och jag har heller aldrig påstått att egenföretagande inte är kul, utvecklande och utmanande. Däremot påstår jag att det inte är att skära guld med täljkniv eller att det ger feta plånböcker, i alla fall inte för den stora majoriteten småföretagare. Och jag protesterar också emot att egenföretagare är skattefuskare i större utsträckning än anställda, snarare tvärtom eftersom just företagandet är omgärdad med så mycket regler och kontroller. gita Att jag själv valde att bli löntagare beror på att jag fick ett jobberbjudande för bra att tacka nej till och som sagt jag tjänare mina pengar betydkligt lättare nu.
|
|
|
|
|
07-02-2012, 15:43
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 07-02-2012, 13:52)  Ha, jag har alltid haft det väldigt bra, född med silversked du vet.... även om ekonomin varit lite mager under vissa perioder. Men eftersom jag är och alltid har varit rik på så mycket annat än pengar så....
Och jag har heller aldrig påstått att egenföretagande inte är kul, utvecklande och utmanande. Däremot påstår jag att det inte är att skära guld med täljkniv eller att det ger feta plånböcker, i alla fall inte för den stora majoriteten småföretagare. Och jag protesterar också emot att egenföretagare är skattefuskare i större utsträckning än anställda, snarare tvärtom eftersom just företagandet är omgärdad med så mycket regler och kontroller. gita
Att jag själv valde att bli löntagare beror på att jag fick ett jobberbjudande för bra att tacka nej till och som sagt jag tjänare mina pengar betydkligt lättare nu. Gita, nu gör jag faktiskt ett seriöst försök att lyssna efter vad du vill säga och också ta till mej det. Jag har naturligtvis inte en aning om varken hur din uppväxt sett ut och vad för slags sked du föddes med, men då får du försöka förstå det där med att allting är relativt. Jämför du dej t.ex med andra rikemansbarn så ligger det ganska nära till hands att du inte tycker att du haft det så lätt om du inte haft det som de allra mest lyckligt lottade. Jämför du dej däremot hur de allra fattigaste ungarna hade det så inser du att din sked blänkte ganska bra. Är du med? Jag reagerar också ibland på att jag inte tycker att du visar speciellt mycket förståelse för att andra människor faktiskt inte ens kan påstå att de varit "rika på annat än pengar". Det känns inte bra inom mej att det finns människor som inte verkar känna någon ödmjukhet eller tacksamhet för din egen lyckade lott här i livet, utan hävdar att de som föddes av "fel föräldrar" är deras eget val. Jag förstår faktiskt också att det kan vara jättetufft att få ett företag att gå runt, men att sätta sej på högre hästar än andra bara för det, det köper jag bara inte. Jag tror t.ex. inte för en sekund att många företagare som anser sej slita så himla mycket mer än alla andra, sliter mer än t.ex sjukvårdspersonal (som jag själv har erfarenhet av). Att företagare skulle vara värda så himla mycket mer lön än vårdpersonal kan jag faktiskt inte heller tycka. Nu är det tyvärr så den orättvisa verkligheten ser ut, men att dessutom från bl.a dej få höra att man får skylla sej själv när man varit dum nog att man varit beredd att ta ett sådant enormt stort samhällsansvar som faktiskt sjukvård är, så kan man inte annat än bli förbannad och kanske onödigt vass i debatten. Då blir det även till ett hån att höra åsikter om att det är företagare som "bär upp hela samhället". Snicksnack, utan oss och t.ex lärarna skulle ni företagare bara vara "små sjuka analfabeter" och minsann inte fått så mycket gjort. Är det någon, så är det f-n mej egentligen vi, som är grundpelaren för ett fungerande samhälle! Förstår du nu lite hur jag tänker och vad jag grundar alla mina "konstiga, inskränkta" åsikter på? (Ursäkta att det blev just du som fick ta emot min ilska och frustration över det här sjuka samhälle vi lever i, men jag såg ett tillfälle att få ge ord för vad jag känner.)
Redigerat av Cacki: 07-02-2012, 16:36
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
07-02-2012, 17:11
|
Medlem

|
CITAT (Cacki @ 07-02-2012, 15:43)  Gita, nu gör jag faktiskt ett seriöst försök att lyssna efter vad du vill säga och också ta till mej det.
Jag har naturligtvis inte en aning om varken hur din uppväxt sett ut och vad för slags sked du föddes med, men då får du försöka förstå det där med att allting är relativt. Jämför du dej t.ex med andra rikemansbarn så ligger det ganska nära till hands att du inte tycker att du haft det så lätt om du inte haft det som de allra mest lyckligt lottade. Jämför du dej däremot hur de allra fattigaste ungarna hade det så inser du att din sked blänkte ganska bra. Är du med? Jag reagerar också ibland på att jag inte tycker att du visar speciellt mycket förståelse för att andra människor faktiskt inte ens kan påstå att de varit "rika på annat än pengar". Det känns inte bra inom mej att det finns människor som inte verkar känna någon ödmjukhet eller tacksamhet för din egen lyckade lott här i livet, utan hävdar att de som föddes av "fel föräldrar" är deras eget val.
Jag förstår faktiskt också att det kan vara jättetufft att få ett företag att gå runt, men att sätta sej på högre hästar än andra bara för det, det köper jag bara inte. Jag tror t.ex. inte för en sekund att många företagare som anser sej slita så himla mycket mer än alla andra, sliter mer än t.ex sjukvårdspersonal (som jag själv har erfarenhet av). Att företagare skulle vara värda så himla mycket mer lön än vårdpersonal kan jag faktiskt inte heller tycka. Nu är det tyvärr så den orättvisa verkligheten ser ut, men att dessutom från bl.a dej få höra att man får skylla sej själv när man varit dum nog att man varit beredd att ta ett sådant enormt stort samhällsansvar som faktiskt sjukvård är, så kan man inte annat än bli förbannad och kanske onödigt vass i debatten. Då blir det även till ett hån att höra åsikter om att det är företagare som "bär upp hela samhället". Snicksnack, utan oss och t.ex lärarna skulle ni företagare bara vara "små sjuka analfabeter" och minsann inte fått så mycket gjort. Är det någon, så är det f-n mej egentligen vi, som är grundpelaren för ett fungerande samhälle!
Förstår du nu lite hur jag tänker och vad jag grundar alla mina "konstiga, inskränkta" åsikter på? (Ursäkta att det blev just du som fick ta emot min ilska och frustration över det här sjuka samhälle vi lever i, men jag såg ett tillfälle att få ge ord för vad jag känner.) Apropå vård, skola och omsorg, som naturligtvis är viktigt och nödvändigt för att samhället skall fungera, var kommer pengarna i från som betalar detta? Jo, från Sveriges företag och deras anställda, eller hur? Gita CITAT (Anma @ 07-02-2012, 16:34)  Jag pratar om en småföretagare som har en reparationsfirma som inget har med kök att göra. Så det är möjligt. Som svar på det andra. Jag tänker inte sjunka till din låga nivå. Och jag tänker inte sjunka så lågt att jag överhuvudtaget uttalar mig om din nivå! Gita
|
|
|
|
|
07-02-2012, 17:21
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 07-02-2012, 17:10)  Apropå vård, skola och omsorg, som naturligtvis är viktigt och nödvändigt för att samhället skall fungera, var kommer pengarna i från som betalar detta? Jo, från Sveriges företag och deras anställda, eller hur? Gita Vill du inte förstå eller försöker du bara rättfärdiga dina egna åsikter? Skulle befolkningen inte få möjlighet till utbildning och sjukvård så skulle heller inte företagen gå runt. Vi förser eföretagen med utbildad och frisk arbetskraft och det borde förbaskemej företagarna också begripa och visa uppskattning för också. Och du, vi i offentliga sektorn betalar också skatt på våra surt förvärvade och missunnade inkomster. Men visst, vi är lika beroende av varann för att samhället ska kunna fungera, men att någon anser sej så mycket "viktigare" än andra är rent skitsnack. Vi är alla bara kuggar i ett stort maskineri, svårare än så är det inte.
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
16-02-2012, 05:52
|
Medlem

|
CITAT (Cacki @ 07-02-2012, 17:21)  Vill du inte förstå eller försöker du bara rättfärdiga dina egna åsikter? Skulle befolkningen inte få möjlighet till utbildning och sjukvård så skulle heller inte företagen gå runt. Vi förser eföretagen med utbildad och frisk arbetskraft och det borde förbaskemej företagarna också begripa och visa uppskattning för också. Och du, vi i offentliga sektorn betalar också skatt på våra surt förvärvade och missunnade inkomster. Men visst, vi är lika beroende av varann för att samhället ska kunna fungera, men att någon anser sej så mycket "viktigare" än andra är rent skitsnack. Vi är alla bara kuggar i ett stort maskineri, svårare än så är det inte. Jadu, vad som är hönan och vad som är ägget kan man väl diskutera i evigheter och visst är olika sektioner inom samhället beroende av varandra. Min bestämda åsikt är dock att resurser måste skapas innande kan användas/fördelas. Om man tittar på en behovstrappa så ser man att allra först kommer mat sedan någonstans att bo och först när detta är uppfyllt och det finns resurser kvar kan man börja tänka på utbildning, vård och omsorg m.m. Gita
|
|
|
|
|
16-02-2012, 08:58
|

Medlem
Antal inlägg: 5 521
Medlem nr: 7 219

|
CITAT (Gita @ 16-02-2012, 05:52)  Jadu, vad som är hönan och vad som är ägget kan man väl diskutera i evigheter och visst är olika sektioner inom samhället beroende av varandra. Min bestämda åsikt är dock att resurser måste skapas innan de kan användas/fördelas. Om man tittar på en behovstrappa så ser man att allra först kommer mat sedan någonstans att bo och först när detta är uppfyllt och det finns resurser kvar kan man börja tänka på utbildning, vård och omsorg m.m. Gita skippa trappan, det mesta finns ju så det är fördelning av resurser resonemanget borde handla om, inget amatörpsykologtjafs.
--------------------
likes anarki och faråthelvete ☺
|
|
|
|
|
16-02-2012, 20:35
|
Medlem

|
CITAT (herkules @ 16-02-2012, 08:58)  skippa trappan, det mesta finns ju så det är fördelning av resurser resonemanget borde handla om, inget amatörpsykologtjafs. .........och när blev människans grundläggande behov av mat "amatörpsykologtjafs"? Kanske du borde avvakta lite/tänka efter lite innan du kommenterar. Gita CITAT (Cacki @ 16-02-2012, 09:42)  Om nu inte sjukvård och utbildning vore det mest primära i behovstrappan, så visst är det lite konstigt annars, att det är just detta som man prioriterar högst till länder som är i akut behov av hjälp i biståndbehövande delar av världen? Fungerar inte detta så är chanserna att att få ett land på fötterna till ekonomiskt oberoende inte speciellt goda heller. (Alla företag producerar dessutom inte mat...  ) Nu tror jag faktiskt att man prioriterar mat, ingen sjukvård eller medicin i världen hjälper om patienten svälter ihjäl, eller hur? gita
|
|
|
|
|
16-02-2012, 21:42
|

Medlem

|
CITAT (Gita @ 16-02-2012, 20:35)  .........och när blev människans grundläggande behov av mat "amatörpsykologtjafs"? Kanske du borde avvakta lite/tänka efter lite innan du kommenterar. Gita Nu tror jag faktiskt att man prioriterar mat, ingen sjukvård eller medicin i världen hjälper om patienten svälter ihjäl, eller hur?
gita Men så bra då! Då räcker det väl med att vi skickar lite mat som bistånd hädanefter. Du vet också att hand i hand med svälten kommer sjukdomarna. Ibland föregår de faktiskt. Aids t.ex...känns ordet bekant?
Redigerat av Cacki: 16-02-2012, 22:35
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
17-02-2012, 05:55
|
Medlem

|
CITAT (Cacki @ 16-02-2012, 21:42)  Men så bra då! Då räcker det väl med att vi skickar lite mat som bistånd hädanefter. Du vet också att hand i hand med svälten kommer sjukdomarna. Ibland föregår de faktiskt. Aids t.ex...känns ordet bekant? Läser du verkligen vad jag skriver? När påstod jag att det räcker med bara mat? Det jag däremot sa är att mat är det mest grundläggande behovet. Får man inte mat så spelar väl inget annat någon som helst roll? Gita
|
|
|
|
Inlägg i den här tråden
merlin68 Är detta stöld? 25-01-2012, 18:54 malarmaster som vanligt talar man troligen inte om hela histor... 25-01-2012, 19:09 Anma Är det som det framställs är det inget stöld men s... 25-01-2012, 19:10 andersen Nej det är inte stöld, han har ju ett kvitto på på... 25-01-2012, 19:13 Red Top Om det verkligen gick till som det står i artikeln... 25-01-2012, 19:16 malarmaster Om det verkligen gick till som det står i artikeln... 25-01-2012, 19:26 Azur Nolltolerans ger dumma och omänskliga resultat, va... 25-01-2012, 19:25 andersen Nolltolerans ger dumma och omänskliga resultat, va... 25-01-2012, 19:30  Azur Absolut inte, nolltolerans är ju något bra. specie... 26-01-2012, 14:06   andersen Njet. Det ger upphov till precis sånt här paragraf... 26-01-2012, 16:16 Motti En knappnål eller en silverskål ?båda är stöld enl... 25-01-2012, 19:56 *Stintan* En knappnål eller en silverskål ?båda är stöld enl... 25-01-2012, 20:03 malcolm Fattar inte varför han inte kunde vänta med att kö... 26-01-2012, 06:32 herkules min första tanke var -jäklar vad tvätt han måste h... 26-01-2012, 09:15 Gita min första tanke var -jäklar vad tvätt han måste h... 26-01-2012, 10:59 Pirum Mmm, förmodligen är det mer som döljer sig här, an... 26-01-2012, 09:30 Gossen Ruda Mmm, förmodligen är det mer som döljer sig här, an... 26-01-2012, 10:16 Motti Det är väl för sjutton du som inte läser Stintan ... 30-01-2012, 21:11 *Stintan* Det är väl för sjutton du som inte läser Stintan ... 30-01-2012, 21:48 Motti Hur många chefer tror du det finns på en IKEA buti... 30-01-2012, 22:05 *Stintan* Hur många chefer tror du det finns på en IKEA buti... 30-01-2012, 22:25 Aqvakul Jag är helt övertygad om att det ligger annat bako... 30-01-2012, 22:12     Anma xxx 04-02-2012, 17:14       Blomstertanten Tja,att du inte vet särskilt mycket om företagande... 05-02-2012, 17:12       *Stintan* Tja,att du inte vet särskilt mycket om företagande... 05-02-2012, 17:31       Anma Tja,att du inte vet särskilt mycket om företagande... 05-02-2012, 17:33        Gita Jaså? Att bygga om köket för flera hundra tusen kr... 07-02-2012, 12:48         Anma Är det Göteborg Energi du syftar på? För en vanlig... 07-02-2012, 16:34       Cacki Tja,att du inte vet särskilt mycket om företagande... 05-02-2012, 19:55        Gita Spotta du ur dej hur mycket nedvärderande skit du ... 07-02-2012, 13:07       jaj-51 Tja,att du inte vet särskilt mycket om företagande... 05-02-2012, 20:25                   Cacki Läser du verkligen vad jag skriver? När påstod jag... 17-02-2012, 07:23                 herkules .........och när blev människans grundläggande beh... 16-02-2012, 21:50               Cacki Jadu, vad som är hönan och vad som är ägget kan ma... 16-02-2012, 09:42   *Stintan* Tror knappast Göteborg är enda stad/kommun där ska... 30-01-2012, 22:52    Cacki Säg det till Reinfeldt & co.
:giggle: :tumm... 30-01-2012, 22:56    Gita CITAT (gnon49 @ 30-01-2012, 22:29) *
Tror knappast... 04-02-2012, 17:15 Motti Man kan undra vart arbetsmoralen tagit vägen när m... 30-01-2012, 22:44 Motti Tycker sossarna och ex partiledaren Juholt var gan... 30-01-2012, 23:13 Aqvakul Tycker sossarna och ex partiledaren Juholt var gan... 31-01-2012, 07:50 Blomstertanten Tycker sossarna och ex partiledaren Juholt var gan... 02-02-2012, 07:23 Motti Jo att folk tror att det är legalt att bara ta för... 02-02-2012, 00:08 Motti Men all sin da !vad var det du inte fattade ? 03-02-2012, 21:29 Motti Ja som företagarfru så råkar jag veta att det Gita... 04-02-2012, 22:34 Cacki Ja som företagarfru så råkar jag veta att det Gita... 04-02-2012, 22:45  malarmaster Det är väl inte för inte som det behövs noggranna ... 05-02-2012, 09:42 Motti Det är aldrig enkelt att driva eget företag ! ... 04-02-2012, 22:54 Blomstertanten Att låta firman betala den privata bilen och bensi... 05-02-2012, 18:14 kerstinbern Att låta firman betala den privata bilen och bensi... 05-02-2012, 18:33  Gita Det syns ju mycket tydligt på hantverkare. Har de ... 07-02-2012, 12:53 Motti Utbildning är inte alltid det ultimata !men dä... 16-02-2012, 00:38 *Stintan* Utbildning är inte alltid det ultimata !men dä... 16-02-2012, 04:47  Gita Du tror väl inte att du är den enda som har erfare... 16-02-2012, 05:45   *Stintan* Det vore väl intressantare om du istället för en m... 16-02-2012, 09:06    Anma Jag svarade på ett nedlåtande inlägg! Har du s... 16-02-2012, 09:16    Gita Jag svarade på ett nedlåtande inlägg! Har du s... 16-02-2012, 20:42     *Stintan* OK, jag kommenterade också ett nedlåtande inlägg ... 16-02-2012, 21:55      Gita Vad var det som var nedlåtande i mitt inlägg till ... 17-02-2012, 06:01 Blomstertanten Utbildning är inte alltid det ultimata !men dä... 16-02-2012, 14:41  Gita Vad gör du själv nu då???? Gissar vilt om vad andr... 16-02-2012, 20:59   Red Top En kompis? Tja, Odlas forum speglar ju inte riktig... 16-02-2012, 22:54    Gita Intressanta påståenden. Har du lust att utveckla o... 17-02-2012, 06:10     Anma Och de resterande 80 % av svenskarna däremellan ha... 17-02-2012, 10:05     *Stintan* Och de resterande 80 % av svenskarna däremellan ha... 17-02-2012, 13:03 Motti Jag förstår vad Gita menar !i dag finns inte d... 16-02-2012, 23:38 herkules de som inte kan jobba då, hur ska de överleva? 16-02-2012, 23:42 Motti Finns ingen i Sverige i dag som behöver svälta ihj... 16-02-2012, 23:50 Anma Finns ingen i Sverige i dag som behöver svälta ihj... 17-02-2012, 00:04 Motti Och vilket parti har räknat fram dom siffrorna ? I... 17-02-2012, 00:11 Anma Och vilket parti har räknat fram dom siffrorna ? I... 17-02-2012, 00:15  Gita Det är inget parti som räknat ut dem. denna regeri... 17-02-2012, 06:20  Gita Det är inget parti som räknat ut dem. denna regeri... 17-02-2012, 06:32 Motti Jag kan förstå att det finns långtidsarbetslösa ... 17-02-2012, 00:43 Anma Jag kan förstå att det finns långtidsarbetslösa ... 17-02-2012, 00:47 herkules Jag kan förstå att det finns långtidsarbetslösa ... 17-02-2012, 08:13 Motti Och för att återgå till ämnet !så får alla IKE... 17-02-2012, 00:53 andersen Det är fortfarande inte stöld, fören den anstälda ... 17-02-2012, 04:04 Aqvakul Ni har vandrat långt från de 10 ev. stulna IKEA-ka... 17-02-2012, 07:29 Cacki Ni har vandrat långt från de 10 ev. stulna IKEA-ka... 17-02-2012, 07:46  Aqvakul Då borde väl frågeställnngen vara färdigdiskuterad... 17-02-2012, 07:48 andersen Starta andra trådar, den här tråden handlar om ev ... 18-02-2012, 09:18
2 sidor
1 2 >
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|