Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vill ni hjälpa till?, Bra att göra i trädgården - mars
          Katarina Odla.nu
          Inlägg 28-02-2012, 13:24
          Länk hit: #1

Gäster

Hej!

I månadskalendern för februari (Bra att göra i trädgården - februari) fick jag kul och bra tips härifrån att lägga med, som hamnade under rubriken Februaritips från forumet. TACK!

Tanken från min sida med att be er om hjälp är att det ska finnas lite blandat från hela landet i stället för bara några standardpunkter från mig. Ni finns ju lite överallt i landet och har olika tankar och idéer om vad som är lämpligt att göra i trädgården vid olika tillfällen. Detta tror jag kan inspirera många.

Vill ni hjälpa till? Lägg då en kommentar här om vad ni tycker är kul och lagom att göra i trädgården i mars. Berätta gärna också var i landet ni bor.

Tack på förhand för hjälpen.
          /Katarina på redaktionen

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gröna mormor
          Inlägg 29-02-2012, 09:15
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 652
          Medlem nr: 54 122

Här i Zon 1 finns lyckligtvis ingen snö i år och det kliar i fingrarna att få börja rensa i rabatterna, men jag behärskar mig något. Har dock börjat klippa ner lite vissna perenner så att snödropparna kan få ståta med sin prakt. Äppelträdet skall beskäras och så funderar jag på att klippa ner lite på mina hypericum. Så fort det blir lite varmare, tänkte jag ge mig på att klippa ner alla vissna perenner och kratta bort vissna löv från rabatterna.
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  krokus_i_februari.jpg ( 265.19k ) Antal nedladdningar: 10

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 10:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon