Är i din ålder, 19.
Hah, själv är jag väl ute och festar mer eller mindre från period till period. Fast nog blir det tröttsamt på vanliga krogar... Men då finns det ju elektronisk dansmusik och de tillhörande festerna, vilka jag tycker är av mycket större nöje.
Förstår att du tycker att det är ytligt att umgås med påverkat folk... och de flesta i vår ålder är väl ute på fest ganska ofta, fast nog finns det ju alltid många som helt avstår från alkohol också.
Fast det låter nästan som du föraktar oss som dricker lite...
Många festar ju bara vissa helger, som t.ex. jag, och de flesta helgerna sitter jag hemma och försöker komma på nåt att göra...
Hamnar oftast framför datorn. Just nu kan man väl mest sitta och förfasa sig över mörket som kommer... har blivit så blött och grått ute. Har en liten granplanta i en kruka i fönstret som jag däremot kan få lite "grön uppiggning" av.
Snön lyser upp saker och ting och får saker och ting att se bättre ut... så jag väntar på den.
Men den här tiden till början av januari är värst... Tacka vet jag de ljusare, soligare februari- och marsdagarna!
Finland - Planterar i motsvarande Sveriges zon 5 (bor i motsv. zon 3)